ایا شما فقط لیوان میبینید ؟؟؟؟

خب چه خوب شد اومدیدااااا 

حالا مقابل هر عبار ت موافقم و مخالفم رو انتخاب کنید ....

                                                                                                                                                                 وافقم         مخالفم

  1. همیشه بی تفکر کاری می کنم که موجب ایجاد کدورت بین من و دیگران یا سوء تفاهم میشه .           
  2. همیشه با نگرانی به اینده نگاه می کنم و انتظار چیزای بد دارم .                                                  
  3. بیشتر اوقات به گذشته نگاه می کنم و نسبت به حالم حسرت می خورم                                       
  4. همواره کار امروز را به فردا موکول می کنم  
  5. اگر به من اهانت کنند کل روزم خراب میشه 
  6. اگر با کسی که خلق عصبی داره برخورد کنم فورا تحت تاثیر قرار می گیرم 
  7. وقتی به زندگی نگاه می کنم میبینم همیشه تایل داشتم از کاه کوه بسازم
  8. وقتی که کسی در نگاه اول به دلم نمیشیند می دانم هرگز نمی توانم با وی ارتباط خوبی داشته باشم
  9. برای جلوگیری از ناراحتی بعدی ام تنها کار هارا انجام داده و کمک نمی خواهم 
  10. همیشه درونم پر از فشار عصبی است و زمان ارامش فراهم نمی کنم
  11. اگر در زمان کاری انجور که انتظار داشتم نشود خودم را محاکمه می کنم
  12. اصلا حساب و کتاب پولهایم را ندارم یا انقدر حساب و کتاب می کن و که زمان زیادی از وقتم را می گیرد 
  13. وقتی ببینم فردی به کارم بی توجه است خلقم تنگ می شود
  14. وقتی کسی از من انتقاد می کنم فکر می کنم دوستم ندارد
  15. اگر کاری انجور که می خواهم پیش نرود دنیا پیش رویم تیره و تار می شود
  16. وقتی موفق می شوم موفقیتم انچنان که باید به چشمم نمی اید 
  17. همیشه دیگران را مقصر می دانم مگر اینکه خلافش ثابت شود
  18. فکر ی کنم نباید به دیگران اعتماد کردچون انها بدم را می خواهند
  19. هیچ وقت نیاز به کمک دیگران نداشه ام
  20. کاری را که هر روز نجام می دهم را دوست ندارم و حس می کنم دارم بیهوده زندگی ام را خراب می کنم

یعنی پدر انگشتام بابت تایپ در اومد ...... ولی ارزششو داشت نه ؟

خب حالا نمره گذاری

پس از ینکه صاااااااااااااااااا دقانه جواب دادید !!!خنده

 

موافقم ها یک امتیاز دارند و مخالفم های بیچاره امتیاز ندارند !!!!!!!!!! امتیاز نهایی از مجموع این امتیاز ها بدست میاد !

امتیاز شما بین یک تا بیست خواهد بود اگر بالا تر از 15 بود احتمالا فردی هستید که منفی بافید و اگر 15 بود یعنی نه منفی بافید نه خوش بین و پایین 15 هم که معلومه دیگه خوش بین هستید .

اگر ایل بودی بعد از تست نتیجه رو توی ثبت نظر به اشتراک بذار و نظر بقیه رو هم بخون .

به امید دیدار ..... فعلا....

 


نظرات شما عزیزان:

noora
ساعت14:55---5 تير 1394
سلام می خواستم بدونم این تست معتبر هست یا نه ؟
پاسخدوست خوبم در جواب سوالت باید بگم بله این تست کاملا معتبره و زیر نظر یک گروه روانشناسی طراحی شده....
پاسخ:


VENESA
ساعت14:52---5 تير 1394
سلام تست جالبی بود من امتیازم 16 بود و موافقم کمی تا قسمتی بد بین هستم .
از تستت خیلی خیلی خوشم اومد ....:)
پاسخ:دوست خوبم ونسا از اینکه از این تست لذت بردی خیلی خوشحالم ....امیدوارم همیشه موفق باشی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 5 تير 1394برچسب:تست , لیوان , پر , خالی , ذوانشناسی بالینی , روانشناسی, روانپزشکی, | 14:14 | نویسنده : melika |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.